چگونه کارهای خود را مدیریت کنیم ؟

۱۸ بازديد

درمان خانگی سرفه خشک

برای درمان به همیشگی بودن و یا جدید بودن سرفه بایستی دقت نمود. اگر کسی که سرفه می کند علایمی مانند: درد قفسه سینه، تب و علایمی که نگران کننده است نداشته باشد بهتر است که با یک داروی خانگی آن را درمان نمود.

هیدراتاسیون

اگر گلو شما خشک باشد سرفه اذیت کننده می شود. پس می توانید با خوردن مایعاتی مانند: چای یا آب به همراه لیمو را مصرف نمایید تا خشکی گلو از بین رود.

هیدراتاسیون از طریق آب

سیستم تنفسی و گوارشی وقتی که کم آب می شود سیستم ایمنی بدن دچار اختلال شده  و موجب: آبریزش، عطسه، سرفه و احتقاق بینی می گردد. برای اینکه هیدراتاسیون به وجود آید باید موارد زیر را انجام دهید . درمان خانگی حساسیت فصلی با گیاهان دارویی:

۲ تا ۳ فنجان آب گرم را بعد از بیدار شدن از خواب میل کنید بهتر است بعد از خوردن آب ۳۰ دقیقه غذا میل نکنید.

  • غذاهای گرم بخورید و در وعده های غذایی خود آب را بگنجانید و غذاهایی مانند: لوبیا، جو دوسر، سبزیجات و ارزن مصرف کنید. در هنگام غذا خوردن مایعات ننوشید ولی ۳۰ دقیقه قبل غذا آب گرم بنوشید.
  • ۳ ساعت قبل خواب باید چیزی نخورید ولی در طول شب ۲ فنجان آب میل کنید.
  • برای دوش گرفتن باید قبل و بعد آن یک لیوان آب بنوشید.

شستشوی بینی با نمک یا روغن

وقتی خفگی از طرف بینی به شما دست داد بینی را بشویید. یک لیوان را با آب گرم و چند قطره روغن پر کنید و بینی را حداقل ۲ بار در روز بشویید. یا با آب نمک اسپری نمایید تا مجاری بینی مرطوب باشد و از آلرژی در دستگاه تنفسی پیش گیری شود.

یا این محلول را به سینه خود مالیده و سم زدایی نمایید. این روش به: کشتن باکتری، کاهش التهاب و تسکین آلرژی کمک می کند

انواع گیاهان تصفیه کننده هوا خانه

اگر چند گیاه داخل خانه داشته باشید فواید فراوانی برای شما دارند از جمله:

تحریکات چشم، گوش و بینی را کاهش می دهند.

از سرفه جلوگیری کرده یا درمان می کند.

استرس را از شما کم می کند.

این گیاهان سطح CO2 را کاهش داده و رطوبت را زیاد می کند.

گیاهان همان طور که یک تصفیه کننده خوبی برای هوا هستند ما هم باید از آنها مراقبت نماییم هر گیاهی مراقبت خاص خود را دارد و باید مراقبت از آنها را یاد بگیرید تا گیاهی سالم نگهداری نمایید

تقویت اعتماد به نفس خود

داشتن اعتماد به نفس، بخش بسیار ضروری برای داشتن یک لحن آرام برای تماس های فروش است. بنابراین باید به فکر بهبود کار خود باشید، از طرف دیگر هم به بعضی از کارها که واقعاً خوب انجام می دهید هم فکر کنید. باید بدانید که فقط با تمرین و برقراری تماس‌های زیاد است که می توانید به مرور زمان احساس اعتماد به نفس در شما بیشتر شود . فروش تلفنی موفق.

روی صحبت های کوچک متمرکز نشوید.

داشتن صحبت های کوچک و دوستانه و خودمانی در اول هر تماس مناسب است. اما اگر بیش از حد باشد، می تواند حواس پرتی و اتلاف وقت داشته باشد. پس توجه کنید که بعد از یک سلام سریعاً به اصل مطلب برسید.

پیش بینی موانع

فکر نکنید که همه تماس فروش ها به آرامی انجام می شود. در واقع، موانعی هم هست که به طور منظم پیش می آیند. اگر بطور معمول به این مشکلات شدید توجه کنید، باید بتوانید آنها را پیش بینی کنید و پاسخ های خوبی برای استفاده در تماس های سرد خود برای آینده داشته باشید.

نکات مفید در صحبت داشته باشید.

در حقیقت برای هر تماس فروش لازم به قانون مشخصی نیست. فقط کافیست که یک طرح کلی همیشه در نظر داشته باشید و این فکر خوبی است. با داشتن چند نکته در اطراف خود، می توانید همیشه بخاطر داشته باشید که در صورت پرت شدن از موضوع، مسیر صحبت خود را حفظ کنید

برای فروش تلفنی موفق اهل گفتگو باشید.

از طرفی باید توجه داشته باشید که مهم است تا بیش از اندازه به نکات گفتگو وابسته نشوید. اگر صحبتهای شما مثل یک فیلمنامه فقط خوانده بشود، به احتمال زیاد مشتریان خرید کمتری دارند. در ضمن باید به هر پرسش مشتری، خیلی طبیعی پاسخ دهید تا به شما کمک کند تا به نقطه صحبت خود برسید ..

مدیتیشن

برای اینکه بتوانید ذهن خود را کنترل و مدیریت کنید، اول باید آگاهی خود را از نحوه کارکرد ذهن افزایش دهید. مدیتیشن، در فاصله های زمانی کوتاه هم می تواند بسیار تاثیرگذار باشد . تکنیک های ساده برای مدیریت ذهن.

اگر نسبت به ایده ها و احساسات خود حساس تر شوید، به این ترتیب یک تکنیک موثر برای مدیریت ذهن انجام داده اید. مدیتیشن حتی این قابلیت را دارد تا بر بلوک های ذهنی شما هم کمک کند.

جالب است بدانید که موفق ترین کارآفرینان جهان، از جمله اپرا وینفری، مارک بنیهوف و آریانا هافینگتون، منظم کار مدیتیشن را انجام می دهند ..

چندین مطالعه، مانند ژورنال‌های آکسفورد و کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده، نشان داده‌ که فقط ۲۰ دقیقه تأثیر قابل‌ توجهی بر سطح اضطراب، آگاهی کلی از احساسات و واکنش‌ های فرد به محیط خواهد داشت

سطح قند خون طبیعی در افراد سالم غیر دیابتی چگونه است؟

در مورد افراد بدون هیچ نوع دیابت، میزان قند خون به طور کلی بین ۷۰ تا ۱۳۰ میلی گرم در دسی لیتر است. البته بسته به زمان روز و آخرین باری که غذایی خورده اید. البته تئوری های نو در مورد سطح قند خون غیر دیابتی و سطوح قند خون پس از غذا، را تا ۱۴۰ میلی گرم در دسی لیتر تعیین می کند . سطح طبیعی قند خون‌.

(اگر شما در خارج از ایالات متحده هستید و به اندازه گیری میلی مول در لیتر عادت دارید، کافیست که تمام اعداد را بر ۱۸ تقسیم کنید). در انجمن دیابت، سطح طبیعی قند خون، برای کسانی که مبتلا به دیابت نبوده اند در اینجا آمده است:

قند خون صبح و ناشتا، قبل از غذا

اگربه میزان کمتر از ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر باشد.

اگر ۱ ساعت بعد از غذا ۹۰ تا ۱۳۰ میلی گرم در دسی لیتر باشد.

2 ساعت بعد از غذا ۹۰ تا ۱۱۰ میلی گرم در دسی لیتر باشد.

  5 ساعت یا بیشتر پس از غذا باشد.

 

 

استراحت کردن: درمان خانگی سرفه و سرماخوردگی کودکان

برای اینکه بتواند با عفونت مبارزه نماید، کودکتان را در رختخواب نگاه دارید تا استراحت نماید. البته در تمام مدت نباید در رختخواب باشد بلکه کمی سر پا بودن در اطراف خانه برای او مفید است. ولی از دویدن و فعالیت های سنگین او را دور نگه دارید. خانه را همیشه مرطوب نگه دارید. می توانید اگر بخاری یا وسیله گرمایشی دارید یک کتری آب روی آن قرار دهید تا بخار آن در خانه بماند و سرفه را تسکین دهد . درمان خانگی سرفه کودکان.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.